Bagaimana menjadikan kulit anda kelihatan lebih muda?

kulit badan yang cantik selepas keremajaan

Prosedur yang bertujuan untuk meremajakan kulit dan menghilangkan tanda-tanda penuaan sangat popular dalam tata rias moden. Hari ini terdapat pelbagai prosedur yang bertujuan untuk menyelesaikan masalah ini dengan berkesan. Yang paling popular adalah kontur wajah dan biorevitalisasi laser. Apa yang perlu anda ketahui mengenai prosedur ini?

Setiap hari, kulit terdedah kepada kesan buruk faktor persekitaran yang menyebabkan penuaan. Dari masa ke masa, jumlah kolagen dan asid hyaluronik berkurang, kulit kehilangan bekas penampilannya, dan kedutan muncul.

Bagaimana menjadikan kulit anda kelihatan muda?

Asid hyaluronik terdapat di dalam tubuh manusia dan menyimpan air di dalamnya. Bahan ini digunakan dalam persediaan untuk prosedur peremajaan kulit.

  1. Dengan bertambahnya usia, jumlah asid yang dihasilkan secara beransur-ansur berkurang, ini disertai dengan kehilangan keanjalan dan kekeringan kulit. Kontur adalah penyuntikan asid ini ke dalam kulit.
  2. Wanita-wanita yang ingin mengubah kontur bibir atau menambahkan kelantangan pada mereka dapat melakukannya dengan mudah dengan bantuan prosedur kontur.
  3. Di samping itu, anda dapat memberikan bentuk wajah yang menawan dan memperbaiki kawasan masalah.
  4. Biorevitalisasi laser juga merupakan kaedah alternatif pembedahan plastik.
  5. Prosedur terdiri dalam tindakan laser dan gel khas berdasarkan asid hyaluronik. Dalam kaedah ini, asid hyaluronik diangkut di bawah pengaruh sinaran laser.
  6. Di kulit, di bawah pengaruh radiasi, bahan metabolik diaktifkan, pengeluaran kolagen dan elastin meningkat.
  7. Sebagai tambahan kepada rawatan anti-penuaan, kaedah ini berkesan untuk merawat parut, luka bakar, jerawat dan dermatitis.

Dengan prosedur ini, anda boleh kelihatan muda dan menarik tanpa campur tangan pakar bedah plastik.